poniedziałek, 8 września 2014

Instatydzień 08.09.2014




          To był bardzo dobry tydzień z absolutnie dobrym weekendem. Musimy skupiać się na tym co dla nas najlepsze, bo to jest dla nas najlepsze.



Obiecałam pokazać miejsce mojego totalnego relaksu - oto proszę. Tutaj odpoczywam, karmię Ąte, nocą łapię oddech. Tutaj też na mega fochu czekam na menia <3



Truskaweczka coraz mocniej rozpycha się w swoim mieszkanku - po bracie to ma. Brzuch prawostronny^^


Mężu, przykład idzie z góry, pamiętaj!


Zrobiona przez przyjaciółkę w drodze na spotkanie z Matrioszką. Tak zwana "ostatnia prosta dla KL" Niebawem się pochwalę <3
( . ) ( . )




Tak wygląda miasto nocą. Ostatni raz takie widoki "podziwiałam" kiedy Antuan był chory i musieliśmy z nim w nocy gnać do lekarza. Tym razem - sama przyjemność!

U cioci i wujka w ogródku. Mój dzielny chłopiec!


Ręce do góry, bo strzelam!


Niedziela w Parku Śląskim. Nosił tata i nosiła mama:)


Stara Ela


Podróż nową Elką. Zachwyconam!



Prawdopodobnie ostatnia niedziela w sandałach. Jesień idzie <3




17 komentarzy:

  1. Uwielbiam park chorzowski... Też często tam wracamy... :) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam pierwszy raz, pojęcia nie miałam, że tam jest taka przestrzeń! tyle zieleni, tyle kwiatów, woda, ludzie, wow! Mnóstwo, mnóstwo rodzin z dziećmi, zakochanych par, samotników i w ogóle... Chętnie będę tam wracać!

      Usuń
  2. Pięknie wyglądasz :)
    Park też lubimy, na nogach czasem podejdziemy, pozwiedzamy i za każdym razem coś nowego odkrywamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Wspaniale, że macie blisko do tak urokliwego miejsca:) My korzystamy ile da się z naszej zieleni, ale zawsze miło poznać coś nowego:D

      Usuń
  3. Pięknie tam!
    Nie byłam nigdy!
    Koniecznie muszę się tam wybrać z moimi chłopakami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz sie wzieli za park ze wzgledu na kolejke :) i robi sie tam coraz ladniej :)

      Usuń
    2. Asiu, koniecznie! jak tylko będzie ładna pogoda - polecam!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu:*
      Żeby tylko nos tak mi nie puchł... ;)

      Usuń
  5. Dobrze mieć przyjaciółki, które kochają swoje przyjaciółki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście! Ja to wiem, Ty to wiesz:)
      Dziękuję:*

      :*:*:*

      Usuń
  6. Ta chusta to Nati? Jeżeli tak to prawie taką samą kupiłam i długo na nią chorowałam, ale że wtedy miałam chyba z 4 inne, to się powstrzymałam ;) Uwielbiam Was zamotanych oglądać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka, tak to Nati Kalahari:D Wcale na nią nie chorowałam, wpadła w moje ręce przypadkiem, nie zrobiła na mnie szału, a teraz miłość nasze kwitnie. Naprawdę się polubiłyśmy, świetnie się dociąga, dobrze znosi Antuanowe 13 kilogramów, jest relatywnie cienka - w ogóle same plusy:D Nosi numer piąty (i ostatni^^) w moim stosie.
      Ty lubisz patrzeć, ja lubię motać. Też bym chciała popatrzeć, więc czekam na materializację Twoich nieśmiałych myśli:***

      Usuń
  7. ta... Też czekam. W ramach przygotowań jak widzisz ćwiczę i zaczęłam dietę, żeby zdrowiej zacząć i męża zachęcić wyglądem niczym w podróży poślubnej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to na pewno nie jest Twoja ostatnia chusta - kogo tutaj próbujesz oszukać? :D Najwyżej teraz dziewczęce kolory będą. Przecież to jest nałóg moja droga. Uzależnienie jak nic. Ja jestem na odwyku, ale jest ciężko. Mam ochotę kupić kolejną zamiast sprzedawać, a za bardzo nie mam juz kogo nosić. Jak nie moje to może siostra za jakiś czas mi będzie mogła dziecko na spacer w chuście "pożyczyć". Hmm skoro już o tym teraz myślę to chyba powinnam sie leczyć :)

      Usuń
    2. Te komentarze anonimowe wczorajsze to ja ;) Nie mogłam się coś zalogować z telefonu. Pozdrawiam

      Usuń
    3. Haha, jesteś najlepsza! Pożyczyć dziecko do noszenia:D Genialne!

      Aaa to dlatego Ty tak hopsasz z Ewą:D No to tym bardziej trzymam kciuki za wytrwałość i systematyczność, za szybkie efekty i palące kuszenie męża:D Niech się dzieje! ♡

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad. Śmiało, komentuj!