sobota, 15 marca 2014

Instatydzień




          Już, już spieszę z wczorajszą migawką. Proszę, proszę:


Biblioteka party!



Karolino, załącznik Ci wysyłam!

Antyantuanowe zamknięcie - 100% zabezpieczenie^^

Chodząca rodzina!

Spacer z 3A

Pierwsza eksploatacja placu zabaw - Syberka



Mała dziewczyneczka o pięknym imieniu

Moja pierwsza chińszczyzna o smaku chińszczyzny!

Bracia

Miły Szu przed autobusem





            Może już niedługo zacznę pisać a nie tylko "obrazkować". Dziękuję za piękne słowa wsparcia! Dodają otuchy, jesteście niezawodne!









12 komentarzy:

  1. :-*:-*

    Mi ostatnio, aż pisać się nie chce na blogu, siły i chęci brak.

    Buziaki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to minie! I niedługo się z Ulą spotkamy. Czas się wygadać, Zrobimy sobie terapię.

      Usuń
    2. Tak!!!! Trzeba! Czekam na takie spotkanie! ;*

      Usuń
    3. No co Wy Dziewojki moje? Że ja niby terapeuta? A co tam! Dajecie! Wielką klatę mam to przygarnę! Środa? Coś mi się środa zdaje, migocze mydli oczy, łechta spojrzenie? Wam też?
      :*

      Usuń
  2. Też przez ostatnie pięć dni nic nie napisałam, czasem tak jest:-) ale zabezpieczenie pierwsza klasa:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym zabezpieczeniem to jest tak, że teraz rzadziej po miski sięgam i ogólnie zastanawiam się czy aby na pewno czegoś więcej nie potrzebuję jak już rozwiążę tę kokardkę;)

      Usuń
  3. Lubię te migawki :)

    Widzę, że masz taki sam zestaw do "chińszczyzny" jak mój (pałeczki i talerze prostokątne), lubię kuchnię azjatycką i często coś robię w tym stylu. A w Kato jest fantastyczna restauracja wietnamska <3

    Wszystkie zdjęcia z tego tygodnia takie wiosenne :) a Antek taki duuuży... rośnie jak na drożdżach ;D

    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to może do tej knajpy się umówimy? Będzie sprawiedliwie... Tylko, żeby pogoda była, bo on znów niezdrowy:) No i tylko poukaładam sobie to co niepoukładane...
      Ale nie mogę się doczekać:)

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba zabezpieczenie do szafki ;)
    A jaka to dziewczynka o pięknym imieniu się w brzuszku chowa? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mała Zosia od mojej koleżanki ze szkoły średniej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marynia?


    ....









    wyyywwwyyyy

    KOCHAM CIĘ KURCZAKU!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad. Śmiało, komentuj!