niedziela, 5 stycznia 2014

Jaki jest świat kiedy mam 25 lat?




          Stanęłam dziś ciuchutko z boku. Zamknęłam oczy, zadałam sobie pytanie - co mam? Co chcę mieć?


           Podniosłam powieki do góry i zobaczyłam mój codzienny - niecodzienny obraz. Moje chłopaki. Moja rodzina najbliższa. Moje serca dwa. To, to jest właśnie świat. To jest Mój Świat.








          Mam na imię Mariola. Mam dwadzieścia pięć lat i jestem uzależniona od szczęścia. Kocham i nie chcę przestać. Mam fullpakiet miłości i muszę ją nakierunkować.


          Nie dmuchałam dziś świeczek, a szkoda. Jak małe dziecko wierzę, cholernie wierzę w moc tego dmuchnięcia. Wierzę, że niewypowiedziane marzenie wymyślone nad płomykiem spełnia się. Moje się spełniły wszystkie jak leci.


          Muszę coś z tym zrobić. Zmykam więc.



14 komentarzy:

  1. Kochana,wszystkiego najpiękniejszego!!!
    Pięknie napisane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) pisane tak na szybko spod powiek. Zatapiam się w tym naszym byciu rodzinnym. Wiem, że Ty też wciąż i wciąż zachwycasz się Nikodemem:) to uzależniające;)

      Usuń
  2. Kochana wszystkiego najlepszego duzo zdrówka dla całej rodzinki szczęścia oraz spełnienia marzeń życzy Pati z rodziną ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze więcej miłości, bo tej nigdy za wiele, a gdy się dzieli to mnoży... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja chętnie się pomnożę ;) i podzielę i rozmnożę tę miłość!
      Dziękuję:*

      Usuń
  4. Wszystkiego najwspanialszego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo szczęście jest tam gdzie nas kochają!
    Ostatnio z mężem usiedliśmy przy kawę i zastanawialiśmy się o czym marzymy, czego chcemy jeszcze od życia. Tak siedzimy i siedzimy i nic nam nie przychodziło do głowy. A wystarczy się rozejrzeć. Mamy siebie i to jest najważniejsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i oczywiście wszystkiego najlepszego!

      Usuń
    2. Otóż to, najważniejsze jest to co niematerialne. Miłość daje siłę i spokój. I szczęścia moc:)


      Dziękuję!

      Usuń
  6. Masz wszystko, co potrzeba i tak będzie :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad. Śmiało, komentuj!